روزنامه نگار

روزنامه نگار، علاقه مند به حوزه سیاست ملت ایران وجهان

روزنامه نگار

روزنامه نگار، علاقه مند به حوزه سیاست ملت ایران وجهان

کاهش دما تا ۱۲ درجه در شمال کشور

به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آیند‌ه‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، اصفهان، اراک و مشهد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است. بعدازظهر دوشنبه در برخی مناطق از استان‌های کرمانشاه،‌کردستان، زنجان، همدان و لرستان بارش پراکنده گاهی وزش باد روی می‌دهد.


در این گزارش آمده است: روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، مناطق مرکزی کشور از جمله استان‌های اصفهان و یزد، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، اردبیل و برخی مناطق استان‌ آذربایجان شرقی با رش باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است. در مناطق سردسیر و مرتفع این مناطق بارش‌ها به شکل برف است.


همچنین خاطر نشان می شود: روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در مرکز،‌شرق، شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر،‌زاگرس مرکزی شامل استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان است و به تدریج سامانه بارشی اواخر وقت چهارشنبه از کشور خارج می‌شود. پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام و آسمانی آفتابی پیش بینی شده است.


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر کاهش ۵ تا ۱۰ درجه، در استان اردبیل کاهش ۶ تا ۱۲ درجه، دامنه‌های جنوبی البرز ۴ تا ۸ درجه و شمال شرق ۵ تا ۱۲ درجه‌ای دما پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد